söndag 9 mars 2008

Hel(l)helg

Fredagen tillbringades på staden, hela dagen. Fem timmar tror jag det blev, och så länge var det längesen jag gick på stan, faktiskt. Anti-stadist (haha) som är jag. Men jag fyndade en ny skjorta, vilket var trevligt. Sen så blev kvällen mindre lyckad men det är ett avslutat kapitel. Lördagen var dock mer lyckad på kvällsfronten, då det var dansbandsfest med bandet Drifters. Det var lagom coolt att jag & hanna nog var dom enda under 30år på det stället. Men det var hannas idé och våra föräldrar var ju också där och deras vänner, så det blev inte en så stor katastrof som jag trodde. Det var faktiskt ganska trevligt. Ingen katastrof alls faktiskt, plus att räkor är gott. Idag ska jag förhoppningsvis springa om jag orkar, fast jag funderar på att stanna hemma och äta skräpmat istället, det förtjänar jag, nästan. Förresten så funderar jag på att läsa till antingen något inom psykologi eller möjligen filosofi. Det har jag faktiskt funderat på en del det senaste. Sen ska jag även lära mig att spela gitarr så snart som möjligt, ska låna en gitarr av bror min, plus ett nybörjarkit så ska jag börja skapa egen musik, utan hans hjälp nu. Det känns som att man måste kunna spela gitarr. Dessutom så ska jag och cirre börja spela in albumet snart, det kommer bli kul. Jaja, nu svamlar jag, måste dra mig nu, besöket stampar på min bro. Farväl.

1 kommentar:

Anonym sa...

dont Like licki'n u väry much!